MENU

NEW Yamaha YZF-R9 /35kW

od 326 990 Kč

Varianta NEW Yamaha YZF-R9 /35kW

Model R9 využívá osvědčenou závodní technologii a kombinuje ji s odborností uznávanou platformou tříválcového motoru, která v posledním desetiletí způsobila u značky Yamaha revoluci. Spojení této známé pohonné jednotky s vysokým točivým momentem a proslulé závodní preciznosti značky Yamaha vytváří dokonale vyvážený model Supersport, který je hoden svého postavení vlajkové lodi řady R.

Icon Blue
  • Icon Blue
  • Tech Black

Cena od

326 990 Kč

NEW Yamaha YZF-R9 /35kW stručně

Čtyřtaktní tříválcový kapalinou chlazený motor CP3 o objemu 890 cm3

Čtyřtaktní tříválcový kapalinou chlazený motor CP3 o objemu 890 cm3

Model R9 je poháněn oceňovaným kapalinou chlazeným tříválcovým motorem Yamaha CP3 o objemu 890 cm3 s rozvodem DOHC a vstřikováním paliva se 4 ventily na válec. Vrtání a zdvih 78 mm × 62 mm a kompresní poměr 11,5: zajišťují vynikající točivý moment a dostatečný výkon. To v kombinaci s jemným ovládáním, které nabízí procesorem řízená škrticí klapka Yamaha (YCCT), zaručuje optimální výkon na závodní dráze i na silnici. Konečný převodový poměr, načasování zážehu a dávkování paliva jsou optimalizovány pro výkony supersportů.

Nejlehčí hliníkový rám Deltabox na modelu Yamaha Supersport

Nejlehčí hliníkový rám Deltabox na modelu Yamaha Supersport

Rám z gravitačně litého hliníku ve stylu Deltaboxu byl vyvinut speciálně pro model R9 a jeho tuhost byla vyladěna pro sportovní výkony při nízkém i vysokém zatížení. Samostatná hmotnost rámu 9,7 kg z něj dělá nejlehčí rám, jaký kdy byl použit pro model Yamaha Supersport. Díky tomuto lehkému podvozku je celková hmotnost modelu R9 pouhých 195 kg, což zaručuje optimální poměr výkonu a hmotnosti.

Agresivní aerodynamická kapotáž s přítlačnými křidélky

Agresivní aerodynamická kapotáž s přítlačnými křidélky

Model R9 je jedním z dosud nejúčinnějších motocyklů Yamaha z hlediska aerodynamiky, čehož bylo dosaženo kombinací konstrukce přední kapotáže vyvinuté na základě rozsáhlého testování v aerodynamickém tunelu. Přítlačná křidélka těsně pod světly snižují zvedání přední části stroje a zlepšují kontakt s vozovkou. Samotná křidélka snižují vztlak předního kola v přímém směru o 6–7 % a v kombinaci s předním spoilerem pod M-kanálem se tento účinek při průjezdu zatáčkou zvyšuje na přibližně 10

Přední hlavní válec Brembo a třmeny Stylema spárované s 320mm brzdovými kotouči

Přední hlavní válec Brembo a třmeny Stylema spárované s 320mm brzdovými kotouči

Model R9 je vybaven závodními monoblokovými třmeny Brembo Stylema, které jsou lehké, tuhé a navržené tak, aby poskytovaly lepší kontrolu a stabilitu při brzdění. Brzdové hadičky opletené nerezovou ocelí a velké přední kotouče o průměru 320 mm zajišťují vynikající stabilitu a ovladatelnost, zejména při intenzivním brzdění. Radiální hlavní válec Brembo má pístek, který se pohybuje ve směru rovnoběžném s brzdovou páčkou a vyvíjí tlak lineárně podle toho, jak jezdec tahá za páčku, což přináší dokonalý pocit kontroly.

Nová generace plně nastavitelného odpružení KYB

Nová generace plně nastavitelného odpružení KYB

Nová 43mm přední vidlice upside down KYB byla kompletně přepracována a nyní je vybavena individuálními regulátory odskoku a kompresním tlumením na levé a pravé noze vidlice. Každou z nich lze nastavit samostatně, přičemž pravá noha k tlumení odskoku a levá komprese, a to jak vysokorychlostní, tak nízkorychlostní. U zadního tlumiče lze nastavit předpětí, tlumení odskoku, kompresní tlumení a světlou výšku. Nové uspořádání přispívá k vysoce přesnému tlumení a nabízí lepší zpětnou vazbu od povrchu trati nebo silnice.

Yamaha Ride Control s přizpůsobitelným nastavením

Yamaha Ride Control s přizpůsobitelným nastavením

Tři integrované jízdní režimy „Sport“, „Street“ a „Rain“ s továrním nastavením s různými úrovněmi pro různé podmínky doplňuje možnost přednastavit dva vlastní režimy a čtyři režimy Track.

Další přednosti R9

Další přednosti R9

  • Asistence pro jezdce citlivá na náklon včetně kontroly trakce, skluzu a brzd
  • Režimy výkonu, řízení startu a řízení zvedání
  • Řízení motorové brzdy a regulace skluzu
  • 5″ TFT displej s plnou konektivitou
  • Vybavení zaměřená na závodní dráhu včetně dělených řidítek a třetí generace systému QSS (Quick Shift), který umožňuje řazení nahoru i dolu bez spojky
  • Zaznamenávejte a anaylzujte data z jízdy pomocí Y-TRAC

Technická specifikace

Typ motoru 4taktní; Kapalinou chlazený; DOHC; 4ventilový; 3 válec
Zdvihový objem 890 cm3
Vrtání x zdvih 78,0 mm × 62,1 mm
Kompresní poměr 11,5 : 1
Systém mazání zásoba oleje v klikové skříni
Typ spojky mokrá; vícelamelová
Systém zapalování TCI
Systém startování Elektrický
Převodovka stálý záběr; 6rychlostní
Koncový převod Řetěz
Karburátor Vstřikování paliva
Maximální výkon 87,5 kW (119,0 koní) při 10 000 ot./min
Maximální točivý moment 93,0 Nm (9,5 kgfm) při 7 000 ot./min
CO2 emission 116 g/km
Rám Diamond
Systém předního odpružení teleskopická vidlice, Ø 43 mm
Přední zdvih 120 mm
Systém zadního odpružení kloubové odpružení; kyvná vidlice
Zadní zdvih 118 mm
Přední brzda Hydraulická dvoukotoučová brzda, Ø 320 mm
Zadní brzda Hydraulická jednokotoučová brzda Ø 220 mm
Přední pneumatika 120/70ZR17M/C (58W) bezdušová
Zadní pneumatika 180/55ZR17M/C (73W) bezdušová
Úhel sklonu 22°35
Stopa 94 mm
Celková délka 2 070 mm
Celková šířka 705 mm
Celková výška 1 180 mm
Výška sedla 830 mm
Rozvor kol 1 420 mm
Minimální světlá výška 140 mm
Mokrá hmotnost včetně náplní 195 kg
Kapacita palivové nádrže 14 l
Kapacita olejové nádrže 3,50 l
POTŘEBUJETE PORADIT?
NAPIŠTE NÁM
Využíváme soubory cookies!
Aby náš web fungoval přesně tak, jak má, využíváme soubory cookies, které zpracováváme podle zásad ochrany osobních údajů. Další informace o využití cookies souborů naleznete zde.