MENU

Aprilia SX 125

od 105 900 Kč

Varianta Aprilia SX 125

Nová Aprilia SX je jednoduše jednou z nejvýkonnějších 125 na silnici. Hbitá, lehká a díky novému motoru na špičce své kategorie. Jedná se o autentický motocykl Aprilia s aktualizovaným designem a funkcemi, který je připraven nabídnout velké emoce každému, kdo se chopí řídítek.

White Cubozoa
  • White Cubozoa
  • Varanus Black

Cena od

105 900 Kč

Aprilia SX 125 stručně

Víc než radostná vstupenka na silnice

Víc než radostná vstupenka na silnice

Aprilia SX 125 přináší oproti své předchůzkyni nový 4 dobý motor a  brzdový ABS Bosch 9,1 ML protiblokovací systém. Je v této kubatuře jediná, kdo ho nabízí. Aprilia SX 125 rozhodně není žádný drobek, počítejte s tím, že na živo působí jako mnohem větší motorka než stopětadvacítka pro teenagery. Provozní hmotnost motorky je 134 kilo a sedlo leží ve výšce 880 mm. Ve skutečnosti to není tak dramatické, Aprilia SX 125 velmi úzká mašina s příjemnou ergonomií a pohodlnou pozicí jezdce za řidítky. Temperamentní barevné kombinace jí opravdu sluší: agresivně střižená přední maska je sladěná s blatníkem, boční plasty ostrých tvarů, ale i zubaté brzdové kotouče v kombinaci s černými ráfky.

Posaďte se, každý musí nějak začít

Posaďte se, každý musí nějak začít

Nový motor se kvůli emisní normě Euro 4 změnil z dvoudobého na čtyřdobý, nové je elektronické vstřikování paliva od Magneti Marelli. Motor je spojený se 6i stupňovou převodovkou. Jeho výkon je omezený na 11 kW pro skupinu A1. Výhodou 4 dobého motoru je provoz bez vibrací, nejsou znát dokonce ani ve zpětných zrcátcích. Charakteristice motoru přesně odpovídá krátká převodovka se silnou jedničkou a krátkými dalšími rychlostními stupni, takže se připravte na časté řazení. Nádrž má objem 7,5 litru a ujedete na ní cca 200 kilometrů.

Stačí vzít řídítka do ruky

Stačí vzít řídítka do ruky

Aprilia SX má maximálku 105 km/h , jenže z osmdesátky už motor zrychluje docela vlažně. Při ježdění na asfaltu může pérování působit poměrně měkkým dojmem a třeba při brzdění se předek trošku potápí. Ve městě mi si ale díky zdvihům dovede poradit s horším asfaltem a výmoly. Aprilia SX se lehce ovládá a v ucpaných ulicích se cítí jako štika v rybníce.  Na předku funguje upside-down vidlice o průměru 41 mm se zdvihem 240 mm, zatímco zadní centrál dovolí zdvih 20 mm kratší. Drátěná vyplétaná kola disponují průměrem 17 palců a jsou na nich obuty pneumatiky o rozměrech 100/80 vpředu a 130/70 vzadu.

Technická specifikace

TYP MOTORU Jednoválec, 4-taktní, 4ventilový, DOHC, kapalinou chlazený
VRTÁNÍ A ZDVIH 58 x 47 mm
OBJEM MOTORU 124.2 cc
KOMPRESNÍ POMĚR 12.0~12.6 : 1
MAXIMÁLNÍ VÝKON 11 kW při 10,000 ot/min.
MAXIMÁLNÍ TOČIVÝ MOMENT 11.2 Nm při 8,000 ot/min.
ZAPALOVÁNÍ Elektronika ECU Magneti Marelli MIUG4 ø 32 mm
STARTÉR Elektrické
MAZÁNÍ Mokrá olejová vana
PŘEVODOVKA 6 rychlostí, převodový poměr:
1. 11/33
2. 15/30
3. 18/27
4. 20/24
5. 25/27
6. 23/22
SPOJKA Vícelamelová mokrá spojka
PRIMÁRNÍ POHON Přímo řezané převody, převodový poměr: 29/69
SEKUNDÁRNÍ POHON Řetěz, převodový poměr
SX: 13/62
RX: 13/69
RÁM Ocelový rám z dvojitých trubek
PŘEDNÍ ODPRUŽENÍ Obrácená vidlice se vzpěrami Ø 41 mm, zdvih 240 mm
ZADNÍ ODPRUŽENÍ Ocelová kyvná vidlice, monoshock s progresivním spojovacím systémem, zdvih kola 210 mm
BRZDY SX: Přední: Ø 300 mm kotouč z nerezové oceli s plovoucím třmenem
Zadní: Ø 220 mm kotouč z nerezové oceli s plovoucím třmenem
RX Přední: Ø 260 mm kotouč s plovoucím třmenem
Zadní: Ø 220 mm kotouč s plovoucím třmenem
DISKY SX: přední: 2.5 X 17" zadní: 3.5 X 17” RX : přední: 1.85 X 21" zadní r: 2.15 X 18”
PNEUMATIKY SX: přední: 100/80 – 17” zadní 130/70 -17” RX : přední: 90/90 – 21” zadní 120/80 -18”
ROZMĚRY Maximální délka: 2.075 mm (RX 2.145 mm) Maximální šířka: 820 mm Rozvor: 1425 mm (1430 mm) Maximální výška: 1.140 mm (RX 1180 mm) Výška sedla: 880 mm (RX 905 mm)
HMOTNOST 134 Kg (pohotovostní hmotnost s plnou palivovou nádrží)
PRŮMĚRNÁ SPOTŘEBA (WMTC) 2,6 l/100 km
EMISE CO2 60 g/km
KAPACITA PALIVOVÉ NÁDRŽE 7 l
EMISNÍ NORMA Euro 5

Podobné modely

POTŘEBUJETE PORADIT?
NAPIŠTE NÁM
Využíváme soubory cookies!
Aby náš web fungoval přesně tak, jak má, využíváme soubory cookies, které zpracováváme podle zásad ochrany osobních údajů. Další informace o využití cookies souborů naleznete zde.