MENU
FINANCOVÁNÍ S 0% ÚROKEM a 0% AKONTACÍ. POUZE DO KONCE ČERVNA.

Vespa GTS 125 Super Tech

od 179 900 Kč

Varianta Vespa GTS 125 Super Tech

Vespa Gts Super má všechny charakteristické znaky rodiny Vespa Gts a je dynamickým, elegantním společníkem na cestách, který tě příjemně překvapí vyšší úrovní komfortu a špičkovou technologií. Připrav se na nová dobrodružství ve stylu Vespa Grand Touring, který tě zaujme, ať už se vydáš kamkoli.

Grigio Entusiasta Matt
  • Grigio Entusiasta Matt
  • Blu Energico Matt
  • Grigio Optimista Matt

Cena od

179 900 Kč

Vespa GTS 125 Super Tech stručně

14 koní čeká, jak otočíte zápěstím

14 koní čeká, jak otočíte zápěstím

Aktuální Vespu GTS SuperTech pohání poslední generace motoru 125 iGet s elektronickým vstřikováním paliva.  Maximálního výkonu 14 koní dosahuje motor při 8750 ot./min, maximálka točivého momentu je 12 Nm při 6750 ot./min. Motor je naladěný na časté rozjezdy a zastavení, které od motoru vyžadují pružnost a silný zátah. Vespa GTS SuperTech s ním vyniká při rozjezdu a zrychlování.  Díky Start & Stop Systému Vespa GTS s motorem 125 iGet spotřebuje pouze 2,6 až 3 litry paliva na 100 kilometrů. Jeho poslední verze nahradila tradiční startér. Místo něj je elektronické zařízení startéru integrované přímo na klikové hřídeli motoru. Lehké pootočení plynu stačí k okamžitému nastartování motoru, což probíhá naprosto potichu.

Vespa GTS SuperTech bude váš guardiano

Vespa GTS SuperTech bude váš guardiano

Vespa GTS SuperTech má ve standartní výbavě dvoukanálový brzdný systém ABS, dávkuje ho poslední generace řídící jednotky ECU Bosch. Brzdový systém má nové třmeny a pumpy od Brembo. Brzdy slibují větší modularitu a výrazné zkrácení brzdné dráhy oproti jejich předchozí generaci. Odpružení skútru je komplet nové, továrna ladila hlavně přední monovzpěru, aby docílila větší stability jízdy ve vyšších rychlostech. Přední i zadní kolo Vespy GTS SuperTech má průměr 12 palců.

Výbava, kterou si zamilujete

Výbava, kterou si zamilujete

Celá série Vespy GTS nabídne bezklíčové ovládání. Zjednoduší vám startování motoru, otevírání sedadla a zamykání řízení. Pro všechny zmíněné úkony stačí mít klíč od Vespy ve vlastní kapse. Už nemusíte nikam strkat klíč a nic odemykat a zamykat.  Původní spínač zapalování se zámkem v předchozí generaci Vespy je v aktuální nahrazený otočným knoflíkem. Motor se spouští obvyklým způsobem, pomocí tlačítka umístěného na pravém ovládacím bloku. Všechny světla- přední světlomet, zadní světlo i směrové blikače jsou modernizované a kompletně LED.

Technická specifikace

MOTOR Jednoválec, 4-takt, 4 ventily, elektronické vstřikování, i-get
OBJEM MOTORU 124,7 ccm
VRTÁNÍ A ZDVIH 52 mm x 58.7 mm
VÝKON 14 hp při 8.750 ot/min
MAX TOČIVÝ MOMENT 12 Nm při 6 750 ot./min
SPOTŘEBA 38.5 km/l
CO2 EMISE 60 g/km
PALIVOVÝ SYSTÉM Elektronické vstřikování
CHLAZENÍ Vodou
STARTÉR Elektrický Start & Stop systém
PŘEVODOVKA automatická s variátorem
SPOJKA Automatická suchá odstředivá spojka s tlumiči vibrací
RÁM Ocelová karoserie se svařenými výztuhami konstrukce
PŘEDNÍ ODPRUŽENÍ Jednostranná kyvná vidlice s vinutou pružinou a hydraulickým ovládáním
ZADNÍ ODPRUŽENÍ Dvojitý hydraulický tlumič se čtyřpolohovým nastavením předpětí pružiny
PŘEDNÍ BRZDA Hydraulicky ovládaný 220mm kotouč z nerezové oceli
ZADNÍ BRZDA Hydraulicky ovládaný 220mm kotouč z nerezové oceli
ABS/ASR SYSTÉM V základní výbavě
PŘEDNÍ KOLO Bezdušové 120/70 - 12”
ZADNÍ KOLO Bezdušové 130/70 - 12"
DÉLKA / ŠÍŘKA / ROZVOR 1 980 / 765 / 1 385 mm
VÝŠKA SEDADLA 790 mm
KAPACITA NÁDRŽE 7 litrů
EMISNÍ NORMA Euro 5+
PŘÍSTROJE barevný TFT displej 4,3“
VYBAVENÍ ABS, bezklíčové ovládání, automatický systém "Start/Stop", LED osvětlení, USB port, systém konektivity Vespa Mia, boční stojan

Podobné modely

POTŘEBUJETE PORADIT?
NAPIŠTE NÁM
Využíváme soubory cookies!
Aby náš web fungoval přesně tak, jak má, využíváme soubory cookies, které zpracováváme podle zásad ochrany osobních údajů. Další informace o využití cookies souborů naleznete zde.