TRIUMPH STREET TRIPLE RS
od 349 000 Kč
Dokonalý streetfighter s ještě větším výkonem díky technologiím ze závodního programu Moto2™, jistější jízda, nový agresivní vzhled a nová úroveň elektroniky, která je zaměřena na jezdce.
Typ | Kapalinou chlazený, 12 ventilový, DOHC, řadový 3-válec |
Obsah | 765 cm3 |
Vrtání / Zdvih | 78,0 x 53,4 mm |
Palivový systém | Sekvenční vícebodové elektronické vstřikování paliva s elektronicky řízenou škrticí klapkou |
Výfukový systém | Nerezový výfukový systém 3-1 s nízko umístěným jednostranným nerezovým tlumičem |
Sekundární převod | Řetěz X - kroužek |
Spojka | Mokrá, vícelamelová s funkcí proti prokluzu |
Převodovka | 6stupňová |
Rám | Dvojitý hliníkový páteřový rám s dvoudílným vysokotlakým odlitkem zadního pomocného rámu |
Kyvná vidlice | Dvouramenná litá z hliníkové slitiny |
Přední kolo | Lité 5paprskové z hliníkové slitiny, 17" × 3,5" |
Zadní kolo | Lité 5paprskové z hliníkové slitiny, 17" × 5,5" |
Přední pneu | 120/70 ZR17 |
Zadní pneu | 180/55 ZR17 |
Přední odpružení | Obrácené vidlice Showa Big Piston Forks (BPF) 41 mm, plně nastavitelné, zdvih 115 mm, nastavení komprese, odskoku a předpětí |
Zadní odpružení | Monoshock Öhlins STX40 s expanzní nádobkou, plně nastavitelný, zdvih 131,2 mm, nastavení komprese, odskoku a předpětí |
Přední brzdy | Dvojité 310mm plovoucí kotouče, čtyřpístkové radiální monoblokové třmeny Brembo Stylema, OC-ABS, hlavní radiální válec Brembo MCS |
Zadní brzdy | Jeden 220mm kotouč, jednopístkový třmen Brembo, OC-ABS |
Šířka | 792 mm |
Výška | 1064 mm |
Výška sedla | 836 mm |
Rozvor | 1399 mm |
Úhel řízení | 23.2° |
Hmotnost | 188 kg |
Objem nádrže | 15 litrů |
Maximální výkon | 130 k / 128,2 bhp (95,6 kW) při 12 000 ot./min |
Maximální kroutící moment | 80 Nm @ 9,500 rpm |
Spotřeba | 5.4 litru /100 km |
CO2 hodnoty | EUR0 4 Standard: 119.0 g/km ** emisí CO2 a spotřeba paliva se měří v souladu s nařízením 168/2013/EC. Číselné údaje o spotřebě paliva se odvozují z konkrétních zkušebních podmínek, jsou určeny pouze pro srovnávací účely a nereflektují skutečné výsledky v běžných jízdních podmínkách. |