MENU

NEW Yamaha Ténéré 700 Low

od 278 990 Kč

Varianta NEW Yamaha Ténéré 700 Low

Jízda na Ténéré 700 znamená jízdu na legendě. Odolná konstrukce. Od nového nastavitelného odpružení přes pečlivě promyšlenou jízdní pozici až po elektronické pomocníky, které můžete v případě potřeby vypnout, je to motocykl schopný zvládnout jakýkoli terén. Tento všestranný motocykl, který je lehčí než konkurence a má motor vyladěný pro poskytování vysokého točivého momentu, je připravený na jakoukoli cestu a ztělesňuje ducha života na dvou kolech a smysl pro dobrodružství v nás všech.

ICON BLUE
  • ICON BLUE
  • Frozen Titanium

Cena od

278 990 Kč

NEW Yamaha Ténéré 700 Low stručně

Nejnovější čtyřtaktní motor CP2 o objemu 690 ccm EU5+

Nejnovější čtyřtaktní motor CP2 o objemu 690 ccm EU5+

Kritikou oceňovaný motor CP2, který byl v nejnovějším modelu Ténéré 700 aktualizován, těží z použití elektronické škrticí klapky YCC-T, která umožňuje řadu nových funkcí a vylepšenou křivku točivého momentu. Mezi novinky patří nové sání vzduchu a hladší řazení. Co se týče vnějších úprav, nový kryt spojky vám poskytne více prostoru pro nohy vsedě i vestoje.

Nový design světlometů a kapotáže odvozený od rallye

Nový design světlometů a kapotáže odvozený od rallye

Nový design světlometů a kapotáže vzdává hold dědictví značky Yamaha v rallye. Silueta je klasická pro Ténéré, vpředu je vysoká a vertikální, vzadu nízká a lehká. Každý panel byl pečlivě navržen tak, aby se hmotnost snížila na minimum, a ikonická čtveřice LED světlometů byla rovněž přepracována pro dosažení svěžího a agresivního vzhledu a zároveň lepší osvětlení při jízdě v noci.

Štíhlá a kompaktní kapotáž s plochým sedlem a přepracovanou palivovou nádrží

Štíhlá a kompaktní kapotáž s plochým sedlem a přepracovanou palivovou nádrží

Model Ténéré 700 byl pečlivě modernizován, aby nabízel ještě lepší obratnost při jízdě v terénu. Nová palivová nádrž byla posunuta dopředu a víčko palivové nádrže je umístěno níže pro lepší rozložení hmotnosti, zatímco užší tvar zlepšuje oporu kolen pro maximální kontrolu na všech druzích povrchů. To je doplněno novým plochým sedlem ve stylu rallye, které je úzké a usnadňuje přenášení váhy.

Dvojitý kolébkový trubkový ocelový rám

Dvojitý kolébkový trubkový ocelový rám

Odolný dvojitý kolébkový trubkový ocelový rám, který se osvědčil v závodním programu rallye Yamaha, kombinuje pevnost s nízkou hmotností. Kombinace krátkého rozvoru a malé šířky vytváří agilní motocykl s dostatkem prostoru pro přesouvání těžiště a vysoké odpružení poskytuje světlou výšku 240 mm pro zdolávání náročného terénu.

Modernizované odpružení s velkým zdvihem

Modernizované odpružení s velkým zdvihem

Ténéré 700 má vysoký postoj a světlou výšku 240 mm díky kvalitnímu odpružení s dlouhým zdvihem. Přední 43mm vidlice s vysokou tuhostí je nyní plně nastavitelná a pro rok 2025 získala nové nastavení předpětí. Zadní část těží z modernizovaného plně nastavitelného zadního tlumiče se zásobníkem piggyback, který je navržen tak, aby pracoval v dokonalé harmonii s předním odpružením a poskytoval vysoký výkon i v těch nejnáročnějších podmínkách.

Elektronická škrticí klapka a jízdní režimy

Elektronická škrticí klapka a jízdní režimy

YCC-T umožňuje dva jízdní režimy, takže si můžete zvolit mapu plynu, která nejlépe vyhovuje vašemu stylu jízdy. Režim Sport poskytuje nejostřejší odezvu na plyn, zatímco Explorer dodává výkon plynuleji.

Další přednosti Ténéré 700

Další přednosti Ténéré 700

  • ABS a TCS přepínatelné stisknutím tlačítka
  • 6,3palcový barevný TFT displej s konektivitou a navigací
  • Velká drátěná kola 21″/18″
  • Komponenty zaměřené na terén – jednodílné sedlo ve stylu ralley, robustní kryty rukou a kryt motoru
  • Nová intuitivní jednotka spínačů
  • K dispozici je i továrně snížená verze

Technická specifikace

Typ motoru Kapalinou chlazený, 4taktní, 4ventilový, DOHC, 2válcový
Zdvihový objem 689 cm³
Vrtání x zdvih 80,0 mm x 68,6 mm
Kompresní poměr 11.5:1
Maximální výkon 50,0 kW při 9 000 ot./min.
Maximální točivý moment 68,0 Nm při 6 500 ot./min.
Limited power version 35,0 kW (47,6 k) při 8 000 ot./min
Systém mazání Zásoba oleje v klikové skříni
Typ spojky Mokrá, vícelamelová
Systém zapalování TCI
Systém startování Elektrický
Převodovka Stálý záběr, 6rychlostní
Koncový převod Řetěz
Spotřeba paliva 4,3l/100km
Karburátor Vstřikování paliva
Rám Ocelový páteřový rám, dvojitý kolébkový
Přední zdvih Standard: 210 mm; Low: 190 mm
Systém předního odpružení Teleskopická vidlice upside down, Ø 43 mm
Systém zadního odpružení Kyvná vidlice, (kloubové odpružení)
Zadní zdvih Standard: 200 mm; Low: 180 mm
Přední brzda Hydraulická dvojitá kotoučová Ø 282 mm
Zadní brzda Hydraulická jednoduchá kotoučová Ø 245 mm
Stopa 105 mm
Úhel náklonu 27º
Přední pneumatika 90/90 R21 M/C 54V M+S – paprsková kola s pneumatikami Pirelli Scorpion
Zadní pneumatika 150/70 R18 M/C 70V M+S – paprsková kola s pneumatikami Pirelli Scorpion Rally STR
Celková délka Low: 2.350 mm
Celková šířka 935 mm
Celková výška Low: 1.440 mm
Rozvor kol 1595 mm
Minimální světlá výška 240 mm
Mokrá hmotnost včetně náplní 208 kg
Kapacita palivové nádrže 16 l
Kapacita olejové nádrže 3 l
Výška sedla Low: 860 mm

POTŘEBUJETE PORADIT?
NAPIŠTE NÁM
Využíváme soubory cookies!
Aby náš web fungoval přesně tak, jak má, využíváme soubory cookies, které zpracováváme podle zásad ochrany osobních údajů. Další informace o využití cookies souborů naleznete zde.