Moto Guzzi V7 Special

Classic

od 249 900 Kč

Varianta Moto Guzzi V7 Special

Mistrovské dílo, které kombinuje minimalistický styl a nezaměnitelný postoj Moto Guzzi, dostalo ikonický příčný dvouválec do V a extra porci výkonu, která přináší nevídaný zážitek z jízdy. Jedinečný duch originálu však zůstává nedotčen. Díky propracovanému rámu a ergonomii, výjimečné ovladatelnosti a stabilitě nabízí V7 Stone dostatek pohodlí pro jezdce i spolujezdce.
Bianco
  • Bianco
  • Nero Smeraldo

Cena od

od 249 900 Kč

Moto Guzzi V7 Special stručně

Charakter Moto Guzzi

Charakter Moto Guzzi

Vzduchem chlazený V-twin motor s úhlem natočení 90° a kardanovým pohonem, splňuje normu Euro 5+, má objem 853 cm3 a nabízí výkon 67,3 k při 6 900 ot/min a točivý moment 79 Nm při 4 400 ot/min. Vyniká zejména ve středních a nižších otáčkách. Jednoduše řečeno – pokročilý výkon, vyšší účinnost a samozřejmě nezaměnitelný zvuk Moto Guzzi.

Vyladěná elektronika

Vyladěná elektronika

Vícemapový elektronický plyn Ride-by-Wire zajišťuje optimální přenos výkonu, zatímco systém MGCT (Moto Guzzi Traction Control) – s možností deaktivace – spolupracuje s jízdními režimy ROAD a RAIN a poskytuje podporu v různých podmínkách. ABS se stará o bezpečné brzdění a tempomat zvyšuje komfort na delších cestách. Motocykl je vybaven full LED osvětlením s denními světly (DRL) a digitálním přístrojovým panelem

Věrná svému původu

Věrná svému původu

Ikonický design modelu V7 Special se projevuje chromovaným madlem spolujezdce, vyplétanými koly s lesklými kanálky a černými kryty nábojů, chromovanými světlomety a DRL světly, které vytvářejí nezaměnitelnou siluetu orla Moto Guzzi. Palivová nádrž o objemu 21 litrů, největší v kategorii, rámuje motor do V, zatímco krátký zadní blatník a koncovky výfuku dodávají elegantní vzhled liniím motocyklu. Frézované chladicí žebrování na hlavách válců a klíček zapalování s logem odrážejí legendární preciznost Moto Guzzi v detailech.

Technická specifikace

TYP MOTORU Podélně uložený 90° V-twin, 2-válcový
CHLAZENÍ vzduchem
OBJEM MOTORU 853 cc
VRTÁNÍ A ZDVIH 84 x 77 mm
MAXIMÁLNÍ VÝKON 65 koní (47,8 kW) - 6.800 ot/min. (Dostupná i ve verzi s 35 kW, vhodná pro řidičské oprávnění třídy A2)
MAXIMÁLNÍ TOČIVÝ MOMENT 73 Nm - 5.000 ot/min.
EMISNÍ NORMA Euro 5
EMISE CO2 119 g/km
SPOTŘEBA 4,9 l/100 km
PŘEVODOVKA 6 rychlostí
OBJEM PALIVOVÉ NÁDRŽE 21 l (4 litry rezerva)
VÝŠKA SEDLA 780 mm
SUCHÁ HMOTNOST 203 kg
POHOTOVOSTNÍ HMOTNOST 223 kg (Podle směrnice VO (EU) 168/2013 se všemi kapalinami, se standardní výbavou a s palivem o objemu nejméně 90 % využitelného objemu nádrže).
PŘEDNÍ ODPRUŽENÍ Hydraulická teleskopická vidlice Ø 40 mm
ZADNÍ ODPRUŽENÍ Oboustranná kyvná vidlice se dvěma tlumiči s nastavitelným předpětím pružiny
PŘEDNÍ KOLO Paprskové, 18" 100/90
ZADNÍ KOLO Paprskové, 17" 150/70.
PŘEDNÍ BRZDA Plovoucí kotouč z nerezové oceli Ø 320 mm, třmen Brembo se 4 protiběžnými písty.
ZADNÍ BRZDA Nerezový kotouč Ø 260 mm, plovoucí dvoupístkový třmen.
VYBAVENÍ LED směrovky a brzdové světlo, MGCT Moto Guzzi kontrola trakce, Standardní dvoukanálové ABS

Podobné modely

BENELLI IMPERIALE 400

Imperiale 400 - klasický motocykl inspirovaný modely z řady Benelli-MotoBi z 50. let 20. století s typickými prvky vintage stylu jako je kulaté přední světlo a směrovky, kulatý ukazatel rychlosti a otáčkoměr, palivová nádrž ve tvaru kapky či chromovaný výfuk.

Zjistit více
cena od 109 990 Kč