Yamaha YZF-R1

Model R1 je vyvinutý zcela bez kompromisů: využívá technologii modelu YZR-M1 MotoGP a byl zrozen pro jízdu na okruhu. Výkon 200 PS, hmotnost 199 kg a rozvor 1 405 mm vám napoví, jaké má schopnosti. Ovšem tento superbike je zvláštní hlavně tím, co není vidět. Cena je předběžná.

Produkt byl přidán do košíku!
Cena bez DPH
446273 Kč
Cena s DPH
539990 Kč
Orientační cena v EUR
20769 EUR
Skladová dostupnost
Dodání na dotaz
Máteli dotaz k tomuto produktu, rádi vám poradíme
po - pá na tel.: 495 270 075 nebo email: motocentrumhk@motocentrumhk.cz

Je vybaven technologií MotoGP YZR-M1 a díky novému motoru s křížovým klikovým hřídelem, rámu s krátkým rozvorem kol a špičkové elektronice se motocykl R1 doslova napojí na vaše tělo a pozvedne váš jezdecký prožitek na novou úroveň.

Model R1 je vyvinutý zcela bez kompromisů: využívá technologii modelu YZR-M1 MotoGP a byl zrozen pro jízdu na okruhu. Výkon 200 PS, hmotnost 199 kg a rozvor 1 405 mm vám napoví, jaké má schopnosti. Ovšem tento superbike je zvláštní hlavně tím, co není vidět.

Jeho centrální nervový systém je tvořen 6osou inerciální měřicí jednotkou (IMU, Inertial Measurement Unit), která neustále snímá pohyb rámu ve 3D a zajišťuje tak schopnost kontrolovat trakci, skluzy, zdvih předního kola, brzdění a rozjezdy. Yamaha R1. We R1.



  • Čtyřválcový motor 200 PS o objemu 998 ccm s křížovým klikovým hřídelem
  • Velmi pokročilé elektronické řídicí systémy
  • 6osá inerciální měřicí jednotka (IMU) se snímači Gyro/G pro 3D data pohybu
  • Kontrola trakce citlivá vůči klonění / kontrola skluzu
  • Řízení předního zdvihu a řízení rozjezdu
  • Závodní systém ABS citlivý vůči klonění / sdružený brzdný systém
  • Hliníkový rám Deltabox s krátkým rozvorem kol
  • Hmotnost s provozními náplněmi 199 kg
  • Kyvná vidlice s horním opěrným členem / magnéziový zadní rám
  • Magnéziová kola a hliníková palivová nádrž
  • Nastavení jízdních režimů jedním kliknutím
  • Přístrojové panely s displejem LCD TFT (Thin Film Transistor)


Motor

Typ motoru

kapalinou chlazený, 4taktní, DOHC, paralelní čtyřválec s náklonem dopředu, 4ventilový

Zdvihový objem

998cc

Vrtání x zdvih

79,0mm x 50,9mm

Kompresní poměr

13,0 : 1

Maximální výkon

147,1 kW (200,0PS) @ 13 500 rpm

Limited power version

N/A

Maximální točivý moment

112,4 Nm (11,5 kg-m) @ 11 500 rpm

Systém mazání

zásoba oleje v klikové skříni

Typ spojky

mokrá, vícelamelová

Karburátor

Vstřikování paliva

Systém zapalování

TCI (digitální)

Systém startování

Elektrický

Převodovka

stálý záběr, 6rychlostní

Koncový převod

Řetěz

Fuel consumption

7,2 l/100km

CO2 emission

167 g/km

Podvozek

Rám

hliníkový, Deltabox

Systém předního odpružení

Teleskopické vidlice, Ø 43 mm

Přední zdvih

120 mm

Úhel sklonu

24º

Stopa

102 mm

Systém zadního odpružení

kyvná vidlice, (kloubové odpružení)

Zadní zdvih

120 mm

Přední brzda

Hydraulická s dvojitým kotoučem, Ø 320 mm

Zadní brzda

Hydraulická jednokotoučová, Ø 220 mm

Přední pneumatika

120/70 ZR17M/C (58W)

Zadní pneumatika

190/55 ZR17M/C (75W)

Rozměry

Celková délka

2 055 mm

Celková šířka

690 mm

Celková výška

1 150 mm

Výška sedla

855 mm

Rozvor kol

1 405 mm

Minimální světlá výška

130 mm

Mokrá hmotnost včetně náplní

199 kg

Kapacita palivové nádrže

17 Litry

Kapacita olejové nádrže

3,9 litry


x
POTŘEBUJETE PORADIT ?
telefon 495 270 075 telefon 731 586 557
e-mailNapište nám