Yamaha Tricity 125

Bavte se překonáváním překážek, které vám město připraví, na modelu Yamaha Tricity 125. Díky pohodlné jízdní pozici a vyšší jistotě při jízdě po tramvajových kolejích nebo dlažebních kostkách se na třech kolech budete ihned cítit jako doma. Hospodárný motor Blue Core o objemu 125 ccm nabízí dostatečné zrychlení a velmi nízkou spotřebu paliva. Ve spojení se systémem ABS a sdruženým brzdovým systémem v základní výbavě představuje Yamaha Tricity 125 ten nejjednodušší a nejpříjemnější způsob cestování po městě.

Produkt byl přidán do košíku!
Provedení
Původní cena
109990 Kč
Cena bez DPH
90901 Kč
Cena s DPH
109990 Kč
Orientační cena v EUR
4400 EUR
Skladová dostupnost
Dodání na dotaz
Máteli dotaz k tomuto produktu, rádi vám poradíme
po - pá na tel.: 495 270 075 nebo email: motocentrumhk@volny.cz
Módní a cenově dostupný městský dopravní prostředek
3 kola přináší vyšší pocit stability
Výjimečná konstrukce vícekolového podvozku s náklonem (Leaning Multi Wheel – LMW)
Úzký rozchod předních kol zvyšuje hbitost v provozu
Určeno pro nové i stávající jezdce na skútrech
Nízká hmotnost, kompaktní rozměry a snadné ovládání
Stylová a moderní kapotáž se spoustou úložného prostoru
Uvolněná jízdní pozice a pohodlné sedlo
Kapalinou chlazený motor Blue Core o objemu 125 ccm plnící emisní normu EU4
Přední a zadní kotoučové brzdy se systémem ABS
Sdružený brzdový systém (UBS) ve standardní výbavě
Výkonný a efektivní LED světlomet

Informace z novinářského testu:

Yamaha Tricity má však oproti klasickému skútru něco navíc a to něco je právě třetí kolo. A tohle třetí kolo dává japonské novince obrovskou přidanou hodnotu, při zachování obratnosti dává skvělou zpětnou vazbu od předních kol, která díky své velikosti 14 palců filtrují v podstatě jakékoli běžné nerovnosti. Nejlepší disciplína pro Tricity jsou příčné nerovnosti, pokud na ně najedete jen trochu zešikma, ucítíte je až po přejetí zadním kolem, ta přední díky paralelogramu přejedou přes koleje nebo obrubník aniž byste si toho v podstatě všimli a bez jakéhokoli náznaku ztráty stability. Další disciplínou jsou rychlé zatáčky v maximálním náklonu a ani tady vás dvě kola vpředu neomezují, naopak, díky výborné zpětné vazbě dáváte skútr do maximálního náklonu, při kterém se začne ozývat hlavní stojan, aby vás upozornil, že to už fakt přeháníte. 
 

TECHNICKÉ ÚDAJE

Typ motoru

jednoválec, 4taktní, kapalinou chlazený, SOHC, 4ventilový

Zdvihový objem

125cc

Vrtání x zdvih

52,0mm x 58,7mm

Kompresní poměr

11,2 : 1

Maximální výkon

9,0 kW @ 7 500 ot/min

Maximální točivý moment

11,7 Nm @ 7 250 ot/min

Systém mazání

zásoba oleje v klikové skříni

Palivový systém

Vstřikování paliva

Systém zapalování

TCI

Systém startování

Elektrický

Převodovka

automatická s variátorem

Fuel consumption

N/A

CO2 emission

N/A

Podvozek

Systém předního odpružení

teleskopická vidlice

Přední zdvih

90 mm

Systém zadního odpružení

kyvná vidlice

Zadní zdvih

90 mm

Přední brzda

Hydraulická kotoučová, Ø 220 mm

Zadní brzda

Hydraulická jednokotoučová, Ø 230 mm

Přední pneumatika

90/80-14

Zadní pneumatika

130/70-13

Rozměry

Celková délka

1 980 mm

Celková šířka

750 mm

Celková výška

1 210 mm

Výška sedla

780 mm

Rozvor kol

1 350 mm

Minimální světlá výška

125 mm

Mokrá hmotnost

164 kg ( ABS )

Kapacita palivové nádrže

7,2 Litry




x
POTŘEBUJETE PORADIT ?
telefon 495 270 075 telefon 731 586 557
e-mail Napište nám