Yamaha YZF-R1M Produkt Produkt Produkt Produkt

Yamaha YZF-R1M

Závodní motocykl YZF-R1M představuje speciální verzi modelu R1. Dodává se s ještě vyšší úrovní specifikací přímo z výrobního závodu, takže každému závodníkovi nebo jezdci na dráze umožní odhalit jejich skutečný potenciál.

Produkt byl přidán do košíku!
Cena bez DPH
561975 Kč
Cena s DPH
679990 Kč
Orientační cena v EUR
27200 EUR
Skladová dostupnost
Dodání na dotaz
Máteli dotaz k tomuto produktu, rádi vám poradíme
po - pá na tel.: 495 270 075 nebo email: motocentrumhk@motocentrumhk.cz

6osá inerciální měřicí jednotka IMU (Inertial Measurement Unit) nabízí schopnost kontrolovat trakci, skluzy, zdvih předního kola, brzdění a rozjezdy. Jeho komunikační řídicí jednotka se systémem GPS vám umožní sledovat časy jednotlivých kol a další údaje o jízdě na tabletu. Elektronické závodní odpružení (ERS) modelu R1M navíc zajišťuje maximální ovladatelnost.

Díky motoru o výkonu 200 PS s křížovým klikovým hřídelem, rámu s krátkým rozvorem kol, elektronice pro 3D monitorování a exkluzivní karbonové kapotáži přináší model R1M technologii továrního motocyklu odvozenou od modelu M1 i soukromým majitelům.

Detaily

  • Elektronické závodní odpružení (ERS) Öhlins
  • Komunikační řídicí jednotka s bezdrátovým přemapováním
  • Karbonová kapotáž ve stylu modelu M1 / 200 kg s provozními náplněmi – 180 kg bez provozních náplní
  • Čtyřválcový motor 200 PS o objemu 998 ccm s křížovým klikovým hřídelem
  • 6osá inerciální měřicí jednotka (IMU) se snímači Gyro/G pro 3D data pohybu
  • Kontrola trakce citlivá vůči klonění / kontrola skluzu
  • Řízení zdvihu / řízení rozjezdu / široká zadní pneumatika (profilové číslo 200)
  • Systém ABS citlivý vůči klonění / sdružený brzdný systém
  • Hliníkový rám Deltabox s krátkým rozvorem kol
  • Kyvná vidlice s horním opěrným členem / magnéziový zadní rám
  • Omezená dostupnost
  • Exkluzivní akce Yamaha Racing Experience pro majitele modelu R1M

Motor

Typ motoru

kapalinou chlazený, 4taktní, DOHC, paralelní čtyřválec s náklonem dopředu, 4ventilový

Zdvihový objem

998cc

Vrtání x zdvih

79,0mm x 50,9mm

Kompresní poměr

13,0 : 1

Maximální výkon

147,1 kW (200,0PS) @ 13 500 rpm

Limited power version

N/A

Maximální točivý moment

112,4 Nm (11,5 kg-m) @ 11 500 rpm

Systém mazání

zásoba oleje v klikové skříni

Typ spojky

mokrá, vícelamelová

Karburátor

Vstřikování paliva

Systém zapalování

TCI (digitální)

Systém startování

Elektrický

Převodovka

stálý záběr, 6rychlostní

Koncový převod

Řetěz

Fuel consumption

7,2 l/100km

CO2 emission

168 g/km

Podvozek

Rám

hliníkový, Deltabox

Systém předního odpružení

Teleskopické vidlice, Ø 43 mm

Přední zdvih

120 mm

Úhel sklonu

24º

Stopa

102 mm

Systém zadního odpružení

kyvná vidlice, (kloubové odpružení)

Zadní zdvih

120 mm

Přední brzda

Hydraulická s dvojitým kotoučem, Ø 320 mm

Zadní brzda

Hydraulická jednokotoučová, Ø 220 mm

Přední pneumatika

120/70 ZR17M/C (58W)

Zadní pneumatika

200/55 ZR17M/C (78W)

Rozměry

Celková délka

2 055 mm

Celková šířka

690 mm

Celková výška

1 150 mm

Výška sedla

860 mm

Rozvor kol

1 405 mm

Minimální světlá výška

130 mm

Mokrá hmotnost včetně náplní

200 kg

Kapacita palivové nádrže

17 Litry

Kapacita olejové nádrže

3,9 litry

x
POTŘEBUJETE PORADIT ?
telefon 495 270 075 telefon 731 586 557
e-mail Napište nám