TRIUMPH SCRAMBLER 900
od 284 000 Kč
265 000 KčScrambler 900 s moderním designem scrambleru, technologií zaměřenou na jezdce a intuitivním ovládáním je zrozen pro svobodu a zábavu.
| Typ | Kapalinou chlazený, SOHC, řadový dvouválec, zážehový interval 270° |
| Obsah | 900cm3 |
| Vrtání / Zdvih | 84,6 x 80 mm |
| Palivový systém | Vícebodové sekvenční vstřikování |
| Výfukový systém | Broušený 2-do-2 s dvěmi leštěnými koncovkami |
| Sekundární převod | Řetěz O - kroužek |
| Spojka | Mokrá, více-lamelová s asistentem chodu |
| Převodovka | Šestistupňová |
| Rám | Ocelový kolébkový rám |
| Kyvná vidlice | Oboustraná, trubková, ocelová |
| Přední kolo | Drátěné, 2,5 x 19" |
| Zadní kolo | Drátěné, 4,25 x 17" |
| Přední pneu | 100/90 R19 |
| Zadní pneu | 150/70 R17 |
| Přední odpružení | KYB 41mm vidlice, nenastavitelná, 120mm zdvih |
| Zadní odpružení | KYB Twin RSU s nastavitelným předpětím, 120mm zdvih |
| Přední brzdy | Jednokotoučová, průměr 310mm, 4-pístkový plovoucí třmen Brembo, ABS |
| Zadní brzda | Jednokotoučová, průměr 255mm, dvoupístkový plovoucí brzdič Nissin, ABS |
| Přístrojová deska / Funkce | LCD multifunkční přístrojová deska s analogovým tachometrem, otačkoměrem,celkovými ujetými kilometry, ukazatelem zařazené rychlosti, ukazatelem paliva, ukazatelem dojezdu na zbývající palivo, servisním ukazatelem,hodinami,se dvěmi počítadly deních kilometrů, aktuální a průměrnou spotřebou, ukazatelem stavu kontroly trakce, ukazatel zapnutých vyhřívaných rukojetí - ovládaných tlačítkem na řidítku. |
| Šířka | 835 mm |
| Výška | 1180 mm |
| Výška sedla | 790 mm |
| Rozvor | 1445 mm |
| Úhel řízení | 25,6° |
| hmotnost | 203 kg |
| Objem nádrže | 12 l |
| Maximální výkon | 65PS (47,8kW)v 7.500 ot./min |
| Maximální kroutící moment | 80 Nm v 3.200 ot./min |
| Spotřeba | 4.1 l / 100 km |
| CO2 hodnoty | EUR0 4 Standard: 119.0 g/km ** emisí CO2 a spotřeba paliva se měří v souladu s nařízením 168/2013/EC. Číselné údaje o spotřebě paliva se odvozují z konkrétních zkušebních podmínek, jsou určeny pouze pro srovnávací účely a nereflektují skutečné výsledky v běžných jízdních podmínkách. |