MENU

Piaggio Medley 125

od 99 900 Kč

Varianta Piaggio Medley 125

Piaggio Medley 125 i-get je nejen hbitý a obratný, ale také technologicky vyspělý. Na dosah ruky máte nepřeberné množství funkcí, které spolu s novými full LED světly a pokročilým LCD přístrojovým panelem představují dokonalou kombinaci funkčnosti a stylu. Z hlediska výkonu je zde zcela nový čtyřtaktní, čtyřventilový, kapalinou chlazený motor Piaggio i-get splňující normu Euro 5 se systémem Start&Stop.  S výkonem 11 kW patří k nejvýkonnějším v segmentu středních skútrů, přičemž nedělá žádné kompromisy v oblasti spotřeby paliva. Z hlediska bezpečnosti zajišťuje 16″ přední kolo s pětipaprskovým hliníkovým ráfkem spolehlivě stabilní jízdu a nové sedlo s vylepšenou ergonomií zajišťuje pohodlnou jízdu pro jezdce i spolujezdce. Dalším drobným, ale důležitým detailem je nová sada stupaček pro spolujezdce.

Bianco Luna
  • Bianco Luna
  • Grigio Astrale
  • Nero Abisso

Cena od

99 900 Kč

Piaggio Medley 125 stručně

Start&Stop Systém

Start&Stop Systém

Systém stop-start, který používá Piaggio Medley 125 i-get, se nazývá RISS (Regulator Inverter Start&Stop System) a je navržen tak, aby automaticky vypnul motor do 1-5 sekund po zastavení. Jedná se o skutečně inteligentní způsob snižování spotřeby paliva.

360° bezpečnost

360° bezpečnost

V číslech je jistota. V tomto případě se jedná o průměr kol 16″ vpředu a 14″ vzadu, který zajišťuje mimořádně stabilní a příjemnou jízdu. Dvoukanálový protiblokovací brzdový systém Bosch ABS dodává další úroveň bezpečnosti a spolehlivosti a vrcholem všeho je zavedení kontroly trakce pro lepší přilnavost na povrchu s nízkou přilnavostí.

Spousta úložného prostoru

Spousta úložného prostoru

Umístění palivové nádrže pod místem pro nohy vytváří prostor pro pohodlný podsedlový prostor s dostatečnou kapacitou pro uložení dvou integrálních přileb, což je v kategorii skútrů s vysokými koly velmi vzácné.

Technická specifikace

MOTOR Čtyřtaktní jednoválec i-get se systémem Start &Stop
OBJEM 125 cm³
VRTÁNÍ X ZDVIH 52 mm / 58.7 mm
MAX. VÝKON 11 kW při 8750 ot./min
MAX. TOČIVÝ MOMENT 12 Nm při 6500 ot./min
VENTILOVÝ ROZVOD Vačková hřídel se čtyřmi ventily (SOHC)
CHLAZENÍ Kapalinou
PALIVOVÝ SYSTÉM Elektronické vstřikování
MAZÁNÍ Mokrá vana
STARTÉR Elektrický
PŘEVODOVKA Automatická plynulá převodovka (CVT)
SPOJKA Automatická odstředivá suchá spojka
PODVOZEK Jednoduchá kolébková konstrukce z ocelových trubek s lisovanými výztuhami
PŘEDNÍ ODPRUŽENÍ Teleskopická hydraulická vidlice, zdvih 88 mm
ZADNÍ ODPRUŽENÍ Dva hydraulické tlumiče s nastavitelným předpětím pružiny (5 možných nastavení), zdvih 76 mm
BRZDOVÝ SYSTÉM Dvoukanálový system Bosch ABS 10.0
PŘEDNÍ BRZDA Kotoučová brzda Ø 260 mm s dvoupístovým třmenem Ø 25,4 mm
ZADNÍ BRZDA Kotoučová brzda Ø 240 mm s dvoupístovým plovoucím třmenem Ø 22 mm
PŘEDNÍ PNEUMATIKA Bezdušová 100/80-16”
ZADNÍ PNEUMATIKA Bezdušová 120/70-14”
VÝŠKA SEDLA 799 mm
ROZVOR 1,395 mm
SUCHÁ HMOTNOST 136 Kg
OBJEM PALIVOVÉ NÁDRŽE 7 l (včetně rezervy 1.5 l)
SPOTŘEBA (WMTC) 42 km/l
EMISE CO2 59 g/km
EMISNÍ NORMA Euro 5

Podobné modely

POTŘEBUJETE PORADIT?
NAPIŠTE NÁM
Využíváme soubory cookies!
Aby náš web fungoval přesně tak, jak má, využíváme soubory cookies, které zpracováváme podle zásad ochrany osobních údajů. Další informace o využití cookies souborů naleznete zde.