MENU

Aprilia RS 125

od 139 900 Kč

Varianta Aprilia RS 125

Nový model RS 125 se pyšní ergonomií supersportovního motocyklu, hliníkovým rámem, precizně vyladěným motorem a nejlepšími novými technologiemi. To vše je zabalené do dynamického agresivního vzhledu, jež ztělesňuje vášeň značky Aprilia pro vynikající výkon, doplněného o detaily a vylepšení, které z něj činí skvělou volbu pro nové jezdce i zkušené šampiony.

Space White
  • Space White
  • Aprilia Black
  • GP Replica

Cena od

139 900 Kč

Aprilia RS 125 stručně

Podvozek, který nastavuje laťku

Podvozek, který nastavuje laťku

Na základě několika desítek let zkušeností a úspěchů na závodních tratích navrhl tým Aprilia Racing hliníkový rám, který je světovou novinkou. Lehká a přitom robustní konstrukce RS 125, vyrobená z tlakově litých nosníků s kříženými výztužnými žebry, zajišťuje vynikající ovladatelnost a stabilitu na silnici i na závodní dráze. Obrácená vidlice a jednoduchý tlumič upevněný na asymetrické kyvné vidlici dotvářejí finální podobu podvozku, který je zkrátka ohromující.

Síla a respekt k životnímu prostředí

Síla a respekt k životnímu prostředí

Technologickým srdcem modelu Aprilia RS 125 je kapalinou chlazený jednoválec se čtyřventilovým rozvodem a zcela přepracovanou termodynamikou. Poskytuje robustnější křivku točivého momentu, přičemž maximálního výkonu je dosahováno v nižších otáčkách, což znamená nižší spotřebu paliva. Nový motor splňuje normu Euro 5, což zaručuje vynikající výkon, který není na úkor životního prostředí.

Ergonomie a digitální displej

Ergonomie a digitální displej

Aprilia RS 125 slibuje skutečně sportovní jízdní pozici. Stupačky jsou navrženy tak, aby nedocházelo k únavě nohou, řídítka jsou umístěna tak, aby měl jezdec motocykl plně pod kontrolou, a clip-ony jsou pro větší pohodlí zvýšeny o 18 mm. Aprilia RS 125 má také nový digitální přístrojový displej plný údajů, jako je ukazatel stavu paliva, okamžitá a průměrná spotřeba paliva, zbývající počet ujetých kilometrů a mnoho dalších.

Technická specifikace

TYP MOTORU Jednoválcový 4-taktní, kapalinou chlazený, 4-ventilový, elektronické vstřikování. Euro 5
VRTÁNÍ A ZDVIH 58 x 47 mm
OBJEM MOTORU 124,2 cc
KOMPRESNÍ POMĚR 12,0~12,6 : 1
MAXIMÁLNÍ VÝKON 11 kW při 10.000 ot/min
MAXIMÁLNÍ TOČIVÝ MOMENT 11.2 Nm at 8.000 ot/min
ZAPALOVÁNÍ Elektronické s CDI
STARTÉR Elektrický
MAZANÍ Mokrá olejová vaňa
PŘEVODOVKA 6 stupňová. 1° 11/33 (0.33) 2° 15/30 (0.50) 3° 18/27 (0.67) 4° 20/24 (0.83) 5° 25/27 (0.92) 6° 23/22 (1.05)
PRIMÁRNÍ POHON Ozubený převod: 69/29
SEKUNDÁRNÍ POHON Řeťez: 58/13
SPOJKA Vícelamelová v olejové lázn
PŘEDNÍ ODPRUŽENÍ Převrácená vidlice se vzpěrami Ø 40 mm, zdvih 110 mm
ZADNÍ ODPRUŽENÍ Asymetrická kyvná vidlice s centrálním tlumičem, zdvih 120 mm
BRZDY Přední: Ø 300 mm kotouč z nerezové oceli, 4pístkový radiální třmen
ABS 2kanálový systém ABS Bosch se systémem proti převrácení vozidla
DISKY 6 paprskové z lehké slitiny s těsnícim profilem pro bezdušové pneumatiky; přední: 2,75 x 17"; zadní: 3,50 x 17"
PNEUMATIKY Přední: 100/80 - 17", Zadní: 140/70 – ZR 17”
Max. délka 1.968 mm
Max šířka 760 mm
Max výška 1.135 mm
Výška sedla 820 mm
Rozvor 1.350 mm
HMOTNOST 144 Kg (pohotovostní s plnou nádrží)
PRŮMĚRNÁ SPOTŘEBA (WMTC) 2.6 l/100 km
EMISE CO2 60 g/km
EMISNÍ NORMA EURO 5

Podobné modely

POTŘEBUJETE PORADIT?
NAPIŠTE NÁM
Využíváme soubory cookies!
Aby náš web fungoval přesně tak, jak má, využíváme soubory cookies, které zpracováváme podle zásad ochrany osobních údajů. Další informace o využití cookies souborů naleznete zde.