MENU

Daytona moto2 ™ 765

Roadsters

od 498 000 Kč

Varianta Daytona moto2 ™ 765

Daytona moto2 ™ 765

Cena od

498 000 Kč

    Daytona moto2 ™ 765 stručně

    Daytona moto2 ™ 765

    Daytona moto2 ™ 765

    Při příležitosti návratu společnosti Triumph v roce 2019 do nejvyšší úrovně závodu jako výhradního dodavatele motorů na mistrovství světa FIM Moto2 ™ jsme nadšeni představením motocyklu Daytona Moto2 ™ 765 Limited Edition.

    Postaveno kolem světově proslulého podvozku, který vyhrává mistrovství v Daytoně, jedná se o novou generaci závodní legendy Triumph s dosud nejvyšší specifikací a nového motoru s motorem Moto2 ™, který poskytuje nejvyšší výkon a točivý moment přizpůsobený pro silnici stejně jako dny sledování.

    TECHNOLOGIE RIDER-FOCUSED

    TECHNOLOGIE RIDER-FOCUSED

    Nejmodernější technologie, která kdy byla na Daytoně vylepšena, zahrnuje nové plně barevné TFT nástroje s oficiální úvodní obrazovkou Moto2 ™, pět jízdních režimů (včetně „Track“) a rychlý posuv Shift-Assist společnosti Triumph pro nahoru a dolů. řadicí páka bez nutnosti sepnout spojku, jízdu po drátu poprvé na Daytona, ABS a přepínatelné ovládání trakce.

    PŘESNOST PERFEKTNÍho PODVOZKu

    PŘESNOST PERFEKTNÍho PODVOZKu

    Daytona Moto2 ™ 765 sdílí stejný precizně dokonalý podvozek jako slavná Daytona R a je to mistrovské vítězství, které vytvořilo základ pro vývojový program Moto2 ™ společnosti Triumph a neuvěřitelný Supersport Race Isle of Man TT 2019 od Petera Hickmana. 2 výhry. Je navržen tak, aby umožňoval vysoce kvalitní jízdu na silnici a na nerovnostech, s odpružením připraveným k jízdě a novým nastavením brzd a pneumatik s vyššími specifikacemi. Jedná se o nejdynamičtější, nejrychlejší a nejpřesnější ovládání, jaké kdy Daytona vyrobila.

    Technická specifikace

    TypKapalinou chlazený, 12 ventil, DOHC, řadový 3-válec
    Obsah765 cm3
    Vrtání / Zdvih78 mm
    Palivový systémMultipoint sekvenční elektronické vstřikování paliva s SAI. Elektronické ovládání škrticí klapky.
    Výfukový systémVýfukový systém z nerezové oceli 3 do 1. Primární tlumič podvozku z nerezové oceli. Šipkový titanový sekundární tlumič.
    Sekundární převodŘetěz
    SpojkaVícelamelová, v olejové lázni
    PřevodovkaŠestistupňová s asistentem řazení Triumph
    RámPřední - dvojitý nosník z hliníkového nosníku. Zadní - 2dílný vysokotlaký odlitek
    Kyvná vidliceOboustranná litá hliníková slitina
    Přední koloLitá slitina hliníku, 5 paprsků, 17 x 3,5 palce
    Zadní koloLitá hliníková slitina 5 paprsková 17 x 5,5 palce
    Přední pneu120/70 ZR17
    Zadní pneu180/55 ZR17
    Přední odpruženíÖhlins 43 mm obrácená vidlice NIX30 s nastavitelným předpětím, odskokem a tlumením tlaku
    Zadní odpruženíÖhlins TTX36 monoshock, piggy back, nastavitelné předpětí, odskočení a tlumení tlaku
    Přední brzdyBrembo Stylema 4 pístové radiální monoblokové třmeny, Twin 310 mm plovoucí disky, přepínatelné ABS
    Zadní brzdaJednopístkový třmen Brembo, jeden kotouč 220 mm, přepínatelné ABS
    Přístrojová deska / FunkceÚvodní obrazovka TFT Instruments, Triumph / Moto 2
    Šířka718 mm
    Výška1105 mm
    Výška sedla822 mm
    Rozvor1379 mm
    Úhel řízení23,2 °
    hmotnost165 kg
    Objem nádrže17,4 L
    Maximální výkon130 PS při 12 250 ot./min
    Maximální kroutící moment80 Nm při 9500 ot / min
    Spotřeba5,2 l / 100 km
    CO2 hodnotyNorma EURO 4: 119,0 g / km ** Spotřeba CO2 a paliva se měří podle nařízení 168/2013 / ES. Údaje o spotřebě paliva jsou odvozeny ze specifických zkušebních podmínek a slouží pouze pro srovnávací účely. Nemusí odrážet skutečné jízdní výsledky.

    Podobné modely

    POTŘEBUJETE PORADIT?
    495 270 075
    731586557
    NAPIŠTE NÁM